خبر خبر

آخرين نشست معاونين و روساي ادارات فرودگاه اهواز در سال 97 برگزار شد
نشست معاونين و روساي ادارت فرودگاه اهواز با حضور مدير کل فرودگاه و نيز با هدف بررسي عملکرد و رفع مشکلات واحدهاي اداري ، عملياتي و آمادگي جهت خدمت رساني در ايام نوروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه های خوزستان ؛ محمد رضا رضایی مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان در جمع معاونین و روسای ادارت فرودگاه اهواز گفت : سال 97 با وجود برخی مشکلات و کاستی ها رو به پایان است و عملکرد همه واحدها تاکنون قابل قبول و تقدیر بوده است .

وی افزود : در برخی زمینه ها از جمله اداری ، عملیاتی ، حراست ، روابط عمومی ، بسیج و غیره شاهد موفقیت هایی بودیم که امیدوارهستیم سال آینده نیز با توان و تلاش بیشتر شاهد ارتقاء هر چه بیشتر مجموعه اداره کل فرودگاه های استان خوزستان در میان دیگر فرودگاه های کشور باشیم .

وی به برخی تلاش ها و پیگیری های موفق فرودگاه اهواز اشاره کرد و گفت : در سال 97 توانستیم حدود به 57 درصد از مطالبات فرودگاه اهواز را از شرکت های هواپیمایی وصول کنیم که باز هم در تلاشیم مابقی این مطالبات نیز وصول گردد.

در این نشست رضایی از معاونین و روسای ادارات خواست تا پرسنل حوزه مربوطه مکاتبات اداری ، ماموریت ها ، مرخصی و دیگر درخواست هایشان را به صورت سیستمی ثبت و از ارسال آنها به صورت دستی خودداری نمایند.

رضایی همچنین تاکید کرد همکاران در ثبت ساعت ورود و خروج در زمان مقرر دقت بیشتری نمایند.

وی به آمادگی هر بیشتر فرودگاه در ایام نوروز اشاره کرد و افزود : تمام اداره ها، واحدها، ارگانها، نهادها و شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه باید خود را برای هرگونه پیش آمد احتمالی آماده کنند و حضور جدی معاونین و رؤسای اداره ها در زمان تمام پروازها در کنار مدیریت ترمینال ها برای ارايه بهتر و بیشتر خدمات و جلب رضایت مسافران الزامی است.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان خدماترسانی شایسته و مطلوب به مسافران در ایام تعطیلات نوروز را مهمترین وظیفه دانست و ادامه داد: اطلاع‌رساني به موقع مسافران، معرفي نماينده از سوي ايرلاين‌ها جهت پاسخ‌گويي به مسافران در ايام تعطيل، برپایی سفره هفت سین در ترمینال ها و محوطه بیرونی، معرفی اقوام ، راهنمایی جهت دیدار از مناطق گردشگری ، ایجاد فضای بازی برای کودکان ، ساماندهی پارکینگها و تاکسیرانی، زیباسازی ترمینالها و معابر، زیباسازی محوطه و فضای سبز، بررسي دوره اي دستگاه های ارتباطی، نظارتی و کمک ناوبری، هماهنگي با واحدهای ذیربط فرودگاهی پليس، سپاه، هواشناسي، سوختگيري وغيره براي خدمت رسانی بهتر و ايمن تر از جمله اقداماتی است که در راستاي ارتقای سطح خدمات و رضايمتندي مسافران در ايام نوروز در فرودگاه اهواز انجام شده است.

گفتنی است ؛ مجموعه اداره کل فرودگاه های استان خوزستان به نحوی شایسته آمادگی کامل جهت ارایه خدمات پرواز ، مسافر و بار را همچون سال های گذشته دارا می باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط